|
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
Адаптація VS Зміни у шкільному житті п’ятикласників
Під час переходу учнів із початкової до основної школи у них значно зростає нервово-психічне напруження та напруження серцево-судинної системи. Тому в перші дні навчання у п’ятому класі в учнів спостерігається низький рівень працездатності, уваги.
П’ятикласники адаптуються до нових умов навчання так само складно, як і під час вступу до школи. Особливі труднощі в адаптації переживають ті учні, які до п’ятого класу перейшли з іншої школи, а інколи — з іншого населеного пункту.
Отже, серйозними випробуваннями для психіки учня п’ятого класу є:
різка зміна умов навчання
розмаїтість і якісне ускладнення вимог, що висувають перед учнем різні вчителі-«предметники»
зміна позиції старшого учня у початковій школі на наймолодшого в основній.
Більшість учнів переживають перехід із початкової школи до основної як важливий крок у своєму житті. Поява декількох учителів-«предметників» із різними вимогами, характерами, стилем викладання є для них очевидним показником дорослішання.
Джерело: https://oplatforma.com.ua/article/2490-adaptatsya-pyatiklasnikv-do-navchannya-u-shkol» |
У наші дні багато батьків борються із проявами як агресивної, так і пасивної поведінки своєї дитини. Агресивна дитина буде штовхати, бити, кричати й ображати інших дітей, щоб досягти бажаного, у той час як пасивна дитина буде дозволяти іншим робити з нею так, як їм хочеться, при цьому не заперечуючи. Жодна із цих моделей поведінки не є сприятливою в довгостроковій перспективі на відміну від асертивності*, яка є мистецтвом озвучувати свої потреби й бажання іншим людям без агресії й неповаги. |
Багато батьків доволі часто зустрічаються з ситуаціями, коли дитина не дотримує свого слова. Ви домовляєтеся з дитиною про те, що вона що-небудь зробить, або навпаки більше не буде чогось робити, а потім всупереч всім очікуванням поводиться так, наче цієї домовленості ніколи і не існувало.
Ви турбуєтеся, ображаєтеся, починаєте лаятися: "Чому ти знову це зробив? Ми ж вже обговорювали ... ти пообіцяв, ти дав слово…" |
С. Я. Степорук, Шполянська СЗШ, Черкаська обл.
Презентація класного колективу
Мета: довести учням важливість того, що вони є колективом, однією силою; розвивати вміння працювати в групі, висловлювати свої думки, спілкуватися, слухати одне одного; учити цінувати дружбу та друзів, бути справжніми товаришами; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги, взаємовиручки, прагнення бути чемними, турботливими, товариськими та чуйними людьми.
Обладнання: мультимедійна дошка, малюнки бджіл, виставка книг, учнівські малюнки, ручки, клей, словнички, презентація. |
А. П. Колінько, Деснянська гімназія, Козелецький р-н, Чернігівська обл.
Тест з виявлення особливостей темпераменту
|
Одна з фундаментальних цілей виховання – навчити дітей самодисципліни. Деякі батьки вважають, що запорукою ефективної дисципліни є покарання. Але якщо мами й тата вивчать і будуть застосовувати наведені нижче поради, такі явища, як крики та шльопанці, зникнуть, і між батьками та дітьми встановляться теплі й довірливі стосунки. |
Що таке неуспішність?
- «Не відповідна нормативним критеріям результативність шкільного навчання, яка виступає наслідком нездатності дитини повноцінно засвоїти навчальний матеріал і виконувати навчальні завдання» (Степанов Сергій Сергійович, психолог).
- «Неуспішність – це успішність дитини, нижче рівня, що прогнозували на підставі її здібностей» (Керол Бейнбрідж, експерт у питаннях про обдарованих дітей).
|
Існують різні стилі виховання, безпосередньо пов'язані зі ставленням батьків до своїх дітей. Таке ставлення можна розділити на позитивне й негативне. Слід підкреслити, що ставлення батьків при цьому впливає не тільки на поведінку дітей, а й на їх зріле життя в майбутньому.
|
Яке співвідношення позитивних, підбадьорливих слів, які ви кажете своїм дітям, і незадоволень, наказів, критичних зауважень, попереджень і висловлювань, які спантеличують? Найчастіше частка негативу значно більше. Величезна кількість дітей стверджують: щоденний негатив є основою їхнього спілкування з батьками.
|
10 умов успішного навчання:
|
|
|