Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання
Оцінювання результатів навчання учнів 5–9 класів НУШ
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 клас (НУШ)
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів
Методичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.
Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.
Так, рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).
Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.
Рекомендації також містять Орієнтовну рамку оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання і покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання.
Водночас заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.
У рекомендаціях наголошено, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/учениці та його/її батьків (або осіб, що їх замінюють).
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 6-11 класів
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)
ключові та предметні компетентності;
наскрізні вміння;
ціннісне ставлення;
формувальне оцінювання.
ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології у системі загальної середньої освіти
2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у системі загальної середньої освіти
3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мову системі загальної середньої освіти
4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у системі загальної середньої освіти
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у системі загальної середньої освіти
6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики у системі загальної середньої освіти
7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я у системі загальної середньої освіти
8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної середньої освіти
9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства у системі загальної середньої освіти
10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання у системі загальної середньої освіти
11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови у системі загальної середньої освіти
12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літературу системі загальної середньої освіти
13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії у системі загальної середньої освіти
14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури у системі загальної середньої освіти
15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у системі загальної середньої освіти
16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу "Громадянська освіта" у системі загальної середньої освіти