| | | RSS | П`ятниця, 10.05.2024, 04:15 |
Лісовогринівецький ліцей | |
Гість |
|
Критерії оцінюванняМетодичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5 класівОцінювання навчальних досягнень учнів 5 клас (НУШ) Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класівМетодичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання. Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання. Так, рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В). Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу. Рекомендації також містять Орієнтовну рамку оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання і покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання. Водночас заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу. У рекомендаціях наголошено, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/учениці та його/її батьків (або осіб, що їх замінюють).
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 6-11 класів ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)ключові та предметні компетентності;наскрізні вміння;ціннісне ставлення;формувальне оцінювання.ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВОцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології у системі загальної середньої освіти2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у системі загальної середньої освіти3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мову системі загальної середньої освіти4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у системі загальної середньої освіти5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у системі загальної середньої освіти6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики у системі загальної середньої освіти7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я у системі загальної середньої освіти8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної середньої освіти9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства у системі загальної середньої освіти10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання у системі загальної середньої освіти11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови у системі загальної середньої освіти12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літературу системі загальної середньої освіти13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії у системі загальної середньої освіти14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури у системі загальної середньої освіти15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у системі загальної середньої освіти16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу "Громадянська освіта" у системі загальної середньої освіти
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz |