| | | RSSП`ятниця, 15.11.2024, 15:20

Лісовогринівецький ліцей


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Критерії оцінювання

Наказ Міністерства освіти і науки України  м. Київ від 02 серпня 2024 р. № 1093

Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання

Переглянути

Оцінювання результатів навчання учнів 5–9 класів НУШ

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 клас (НУШ)

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів

Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

Методичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.

Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Так, рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.

Рекомендації також містять Орієнтовну рамку оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів. Вона дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання і покликана допомогти формувати оцінювальні судження та  визначати рівень результату навчання.

Водночас заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

У рекомендаціях наголошено, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/учениці та його/її батьків (або осіб, що їх замінюють).

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 6-11 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісне ставлення;

формувальне оцінювання.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

1.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології у системі загальної середньої освіти

2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії у системі загальної середньої освіти

3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мову системі загальної середньої освіти

4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики у системі загальної середньої освіти

5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії у системі загальної середньої освіти

6. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики у системі загальної середньої освіти

7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я у системі загальної середньої освіти

8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства у системі загальної середньої освіти

9. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства у системі загальної середньої освіти

10. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання у системі загальної середньої освіти

11. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови у системі загальної середньої освіти

12. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літературу системі загальної середньої освіти

13. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії у системі загальної середньої освіти

14. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури у системі загальної середньої освіти

15. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у системі загальної середньої освіти

16. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з курсу "Громадянська освіта" у системі загальної середньої освіти

 

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz