|
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
*Переклад та літературна обробка Н. В. Третякової
Стейсі Ллойл*
Початок роботи в школі: захопливий, страхітливий, приголомшливий, незабутній досвід. Ви вперше опиняєтеся з іншого боку вчительського столу і розумієте, що звідси все на вигляд інакше. Ці вісім порад стануть у пригоді кожному вчителеві-початківцю. Автор цієї інфографіки — Стейсі Ллойл, шкільний учитель з особливою пристрастю до створення захопливого простору для навчання. Вона впевнена, що кожному вчителеві варто пам’ятати про ці вісім речей. |
Діти вважають літо тим часом, коли можна нарешті скласти на полицю всі книги й відпочити, особливо якщо вони відчувають труднощі при читанні або проявляють до нього не найбільший інтерес. Але чи маємо ми право звинувачувати їх у цьому, коли позаду такий довгий і непростий навчальний рік?.. Проте повна відмова від читання під час канікул (не тільки літніх) може призвести до того, що дитина втратить навички, набуті клопіткою працею |
У вас росте обдарована дитина й останнім часом вона бореться з низкою соціальних, емоційних чи шкільних негараздів? Обдарованість часто супроводжується дивною сукупністю проблем: від перфекціонізму й духу суперництва до складнощів у дружніх стосунках. Далі освітлено деякі поширені проблеми та відповідні заходи, які ви можете вжити для їх вирішення, а також для допомоги дитині в гармонійному розвитку.
|
Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки.
|
Урок — це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.
Говорячи про урок, не можна забувати про надзвичайно важливе поєднання навчання й виховання:
викладаючи матеріал, педагог не тільки відкриває учням вікно у світ знань, але й виявляє самого себе.
В. Сухомлинський |
Закінчення
2013/2014 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів
(вихованців) у системі загальної середньої освіти визначено відповідно до вимог
Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки
України від 18.02.2008 № 94 зареєстрованим у Міністерстві юстиції України
27.02.2008 за № 151/14842, зі змінами (затверджено наказом
Міністерства освіти і
науки України від
23.11.2010 № 1116 та
зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 09.12.2010
за № 1237/18532) та особливостей
організації навчально-виховного процесу, зазначених у листі Міністерства освіти
і науки України від 20.05.2013 № 1/9-349 «Про навчальні плани загальноосвітніх
навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року». |
|
|