Структура та органи управління Лісовогринівецького ліцею
Управління навчальним закладом носить державно-суспільний, демократичний характер і здійснюється через колегіальні органи:
Педагогічну раду,
Раду школи,
Збори трудового колективу,
Батьківський комітет навчального закладу,
Раду учнівського самоврядування.
Адміністрація навчального закладу
Директор школи – Антонова Тетяна Вячеславівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи – Лисиченко Наталія Сергіївна
Заступник діректора з наукової роботи - Трохимчук Мар'яна Михайлівна
Педагог-організатор – Жук Тетяна Олексіївна
Служби супроводу навчального закладу
Бібліотека
Головним завданням шкільної бібліотеки є надання допомоги учням та вчителям у навчально-виховному процесі; забезпечення учасникам навчального процесу доступу до інформації, знань, культурних цінностей шляхом використання бібліотечно-інформаційних ресурсів навчального закладу.
Завідуюча бібліотекою Мацюк Лідія Григорівна.
Психологічний супровід
Психологічний супровід здійснює практичний психолог школи
Медичний супровід
Медичний супровід учнів здійснюється лікарем та медичною сестрою шкільного медичного кабінету на основі домовленості з ФАП с.Лісові Гринівці.
Лікар – Макутра Раїса Яківна
Медсестра – Колос Маргарита Олександрівна
Організація харчування
Завідуюча харчоблоку: Корчак Тетяна Миколаївна.
Відповідальний за харчування в школі: Шарова Ірина Василівна.
|
Кадровий склад |
|
||
|
23 педагогічних працівники |
Непедагогічні працівники |
|
|
|
|
||
Освітні програми
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Територія обслуговування
село Лісові Гринівці, село Скарженці
Ліцензований обсяг - 200 учнів, навчається - 220.
Мова освітнього процесу - українська
Наявність вакантних місць - станом на 01.11.2025 вакансія психолога 0,75
Матеріально-технічне забезпечення
Матеріально-технічне забезпечення

Аналіз освітнього процесу Лісовогринівецького ліцею за ІІ семестр 2024-2025 н.р.
Аналіз освітнього процесу Лісовогринівецького ліцею за І семестр 2024-2025 н.р.
Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
Заклад обладнано пандусом

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання.