Структура та органи управління Лісовогринівецького ліцею
Управління навчальним закладом носить державно-суспільний, демократичний характер і здійснюється через колегіальні органи:
Педагогічну раду,
Раду школи,
Збори трудового колективу,
Батьківський комітет навчального закладу,
Раду учнівського самоврядування.
Адміністрація навчального закладу
Директор школи – Антонова Тетяна Вячеславівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи – Лисиченко Наталія Сергіївна
Заступник діректора з наукової роботи - Трохимчук Мар'яна Михайлівна
Педагог-організатор – Жук Тетяна Олексіївна
Служби супроводу навчального закладу
Бібліотека
Головним завданням шкільної бібліотеки є надання допомоги учням та вчителям у навчально-виховному процесі; забезпечення учасникам навчального процесу доступу до інформації, знань, культурних цінностей шляхом використання бібліотечно-інформаційних ресурсів навчального закладу.
Завідуюча бібліотекою Мацюк Лідія Григорівна.
Психологічний супровід
Психологічний супровід здійснює практичний психолог школи
Медичний супровід
Медичний супровід учнів здійснюється лікарем та медичною сестрою шкільного медичного кабінету на основі домовленості з ФАП с.Лісові Гринівці.
Лікар – Макутра Раїса Яківна
Медсестра –
Організація харчування
Завідуюча харчоблоку: Корчак Тетяна Миколаївна.
Відповідальний за харчування в школі: Шарова Ірина Василівна.
Кадровий склад
Загальна кількість педагогів |
Спеціаліст вищої категорії |
Спеціаліст І категорії |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст |
Із званням «старший вчитель» |
Із званням «вчитель-методист» |
19 |
12 |
2 |
3 |
2 |
7 |
4 |
Освітні програми
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Територія обслуговування
село Лісові Гринівці, село Скарженці
Ліцензований обсяг - 200 учнів, навчається - 220.
Мова освітнього процесу - українська
Наявність вакантних місць - немає.
Матеріально-технічне забезпечення
Моніторинг якості освіти за 2017-2018, 2018-2019 навчальні роки
Моніторинг якості освіти за 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 навчальні роки
Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
Заклад обладнано пандусом
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання.