Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови викладені у листі Міністерства освіти і науки України від 14.02.2014 №1/9-115. (Лист додається)
Для проведення ДПА рекомендується використовувати збірники завдань для державної підсумкової атестації, що видані у 2014 році. Відповідно до листа №1/9 – 158 від 20.03.14 ( лист додається)пропонуєтьсявикористовувати також збірники завдань, видані у 2011 – 2013рр.
Нагадуємо, що кількість білетів для проведення ДПА вчитель добирає відповідно до типу навчального закладу (загальноосвітнього чи спеціалізованого з поглибленим вивченням іноземної мови) та кількості учнів у класі ( але не менше 20) та складає з них комплект з нумерацією від 1 до 20 (чи більше).
Завдання першого та другого питання білетів учні виконують на аркушах зі штампом відповідного навчального закладу. Робота підписується за таким зразком:
Державна підсумкова атестація – 2014
Робота
з англійської (німецької,французької) мови
учня (учениці) 9(11)-го класу
повна назва школи
район (місто)
Прізвище, ім’я, по батькові ( в родовому відмінку)
Для виконання завдань ДПА перша група (4-5) учнів заходить до класу, бере білети і впродовж 25 хвилин готує письмові відповіді на перше та друге питання білету. На підготовку та усна відповідь кожному учневі виділяється ще 10 хвилин.
Оцінювання виконаних робіт рекомендується здійснювати таким чином:
- Читання - 12 балів.
- Письмо - 12 балів (4б. за використання мови та 8б. за творчу роботу).
- Говоріння - 12 балів.
За результатами в кожному виді мовленнєвої діяльності учні отримують середній бал.
Методисти ХОІППО Т. Мороз
Л. Луценко |