У зв'язку зі складнощами із забезпеченням 7 класів підручниками, для вивчення навчального матеріалу на уроках інформатики рекомендується використовувати таку навчальну літературу:
Назва
|
Автор
|
Вид-во
|
Документ про надання грифа
|
Алгебра
|
Бевз Г. П., Бевз В. Г.
|
Зодіак-ЕКО,
ВД «Освіта»
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Алгебра
|
Кравчук В. Р., Янченко Г. М.
|
Підручники і посібники
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Алгебра
|
Істер О. С.
|
Освіта
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Геометрія
|
Бурда М. І., Тарасенкова Н. А.
|
Зодіак-ЕКО,
ВД «Освіта»
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Геометрія
|
Апостолова Г. В.
|
Генеза
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Геометрія
|
Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владімірова Н. Г.
|
Вежа
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
Геометрія
|
Істер О. С.
|
Освіта
|
Наказ МОНмолодьспорту
від 26.04.2011 № 375
|
У 2015/2016 навчальному році 7 класи загальноосвітніх навчальних закладів вивчатимуть математику (алгебру та геометрію) за навчальною програмою «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585. Названа навчальна програма, зокрема програми з алгебри та геометрії для 7 класу, дещо відрізняються від відповідних програм, надрукованих у збірнику «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи» (вид-во «Перун», Київ, 2005 р.), за якими вивчали математику учні 7-х класів у попередні роки, і у відповідності до яких визначено й структуровано зміст підручників, включених до Переліку навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році (лист МОН від 26.08.2014 № 1/9-425) (далі – Перелік).
Зокрема, за оновленою програмою вивчення курсу алгебри у 7 класі починається темою «Цілі вирази», яка у названих підручниках з алгебри розкривається у другому розділі. Загальні ж відомості про рівняння та їхні основні властивості, яким присвячений перший розділ, розглядаються за оновленою програмою у 6 класі при вивченні теми «Раціональні числа та дії з ними». Тому пропонуємо перші два-три уроки присвятити повторенню основних властивостей рівнянь і розв’язуванню текстових задач за їх допомогою, звертаючи при цьому особливу увагу учнів на те, що складені рівняння, є математичними моделями тих життєвих ситуацій (реальних об’єктів, процесів, явищ), які описані в умові задачі, Далі – перейти до вивчення навчального матеріалу відповідно до змісту оновленої програми з алгебри за підручниками, названими в Переліку.
Оновлена програма з геометрії для 7 класу майже не відрізняється від програми, якій відповідають підручники з геометрії, наведені в Переліку. Єдина суттєва відмінність полягає в тому, що із курсу геометрії вилучено задачі на побудову. Тому пропонуємо тему «Геометричні побудови» і відповідний розділ підручника розглядати як додатковий матеріал для учнів, які цікавляться математикою, призначений для самостійного (або під керівництвом вчителя у позаурочний час) опрацювання, і який не підлягає оцінюванню.
|