| | | RSSП`ятниця, 15.11.2024, 19:23

Лісовогринівецький ліцей

Виховна робота [13]
Методична робота [16]
Початкова школа [8]
Українська мова та література [7]
Світова література [6]
Англійська мова [8]
Історія [6]
Математика [23]
Інформатика [17]
Біологія [7]
Географія [7]
Фізика [7]
Хімія [4]
Музика [2]
Образотворче мистецтво [1]
Трудове навчання [3]
Фізична культура [4]
Захист Вітчизни [1]
Різне [5]

Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0

Каталог файлів


Календарне планування 10 клас
[ (141.5 Kb) ]20.09.2014, 15:51

Календарне планування з української мови 10 клас (академічний рівень)

Номер уроку

Тема

Дата

 

Вступ

 

1

Роль мови у формуванні особистості. Культура мовлення — важлива складова загальної культури людини; її соціальне й національне значення

 

 

2

Мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності, їх взаємозв'язок. Вимоги до мовлення. Шляхи підвищення особистої культури мовлення

 

 

Стилістика тексту

 

3

Основні поняття стилістики мови та мов­лення. Стилістична норма. Стилістична помилка

 

 

Будова тексту. Тематичне ядро і його розгортання у текстах різної стильової належності. Взаємообумовленість кіль­кісних і якісних характеристик тексту

 

 

5

Стилістичний аналіз текстів (практично)

23.09

 

6

Конструювання текстів. Добір різних мов­них засобів для створення текстів залежно від стилю і жанру мовлення

 

 

7

Списування з елементами редагування і стилістичної правки

 

 

8

Складання діалогів

 

 

Правильність мовлення

 

9

Відповідність нормам літературної мови як одна з основних вимог до куль­тури мовлення. Поняття про норму, її варіативність. Правильність, її реалізація в різних стилях, жанрах мовлення. Норми української літературної мови (орфоепічні, лексичні, морфологічні, синтаксичні, орфографічні, пунктуаційні)

 

 

 

Орфоепічні норми

10

Вимова ненаголошених голосних, при­голосних та їх сполучень; вимова звуків у словах іншомовного походження; пра­вильне наголошування слів. Орфоепічні словники. Стилістичні засоби фонетики

 

 

11

Контрольна робота «Стилістика тексту та культура мовлення». Тестування

 

 

12

Лексичне значення слів. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту. Вживання слів відповідно до їх лексично­го значення, стилю, жанру мовлення. Тлумачний словник

 

 

13

Лексична сполучуваність слів. Пра­вильне поєднання слів за смислом у словосполученні й реченні. Лексичні та фразеологічні синоніми й антоніми. Стилістичні засоби лексикології та фразеології

 

 

14

Запобігання недоречному вживанню емоційно забарвленої лексики, слів іншомовного походження, паронімів. Словник іншомовних слів

 

 

15

Твір на морально-етичну тему (навчальний)

 

 

16

Рід і число іменників. Запобігання помил­кам у визначенні роду окремих іменників. Іменники подвійного роду, узгоджен­ня з ними прикметників, займенників і дієслів минулого часу

 

 

 

17

Кличний відмінок. Синонімія деяких відмінкових конструкцій. Правильне вживання паралельних відмінкових

закінчень іменників, іменників у клично­му відмінку при звертанні

 

 

18

 

 

Ступені порівняння прикметників. Синонімія їх форм. Запобігання помилкам у використанні форм вищого і найвищого ступенів

 

 

 

19-20

ТЛ

Контрольний твір на морально-етичну тему

 

 

21

Прикметники твердої та м'якої груп, їх відмінювання

 

 

22

Контрольна робота «Лексичні та морфологічні (іменник, прикметник) нор­ми». Тестування. Контрольне читання

мовчки

 

 

23

Числівники кількісні й порядкові. Пра­вильне вживання відмінкових форм іменників при кількісних числівниках; правильне вживання числівників на по­значення дат, часу

 

 

24

Відмінювання займенників. Вживання займенників для зв'язку речень у тексті

 

 

25-26

Контрольний переказ із творчим

завданням

 

 

27

Неозначена форма дієслова. Використан­ня у мовленні дієслів-синонімів

 

 

28

Доконаний і недоконаний види дієслів. Вживання дієслівних словосполучень, в яких трапляються помилки у формі за­лежного слова. Часи дієслів. Правильне наголошування дієслів минулого часу. Вживання форм одного часу замість іншого

 

 

29

Способи дієслів. Вживання одних способів замість інших. Безособові дієслова

 

 

30

Контрольна робота. Тест

 

 

31

Тези до публіцистичної статті

 

 

32

Тематичні виписки з художнього тексту

 

 

33

Відмінювання дієприкметників

 

 

34

Дієприкметниковий зворот. Правильна побудова речень із дієприкметниковими зворотами

 

 

35

Активні й пасивні дієприкметники, їх творення

 

 

36

Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і непідготовлений)

 

 

37

Ведення діалогу відповідно до запропонованої ситуації

 

 

38

Безособові дієслівні форми на -но, то. їх уживання

 

 

39

Навчальне аудіювання. Складання плану висловлювання за кількома прослухани­ми фрагментами тексту

 

 

40

Дієприслівниковий зворот. Дієприслівники недоконаного і докона­ного виду, їх творення. Складні випадки вживання дієприслівників доконаного і недоконаного виду. Правильне викори­стання дієприслівників у побудові речень

 

 

41

Розвиток зв'язного мовлення. Складання бібліографії

 

 

42

Прислівник. Ступені порівняння прислівників. Використання прислівників як засобу зв'язку речень у тексті, а також для увиразнення мовлення. Вживання синонімічних форм прислівників. Ужи­вання прислівників-синонімів

 

 

43

Розвиток зв'язного мовлення. Анотація

 

 

44

Службові частини мови. Правильне вживання службових частин мови. Ви­користання прийменників і сполучників-синонімів

 

 

45

Стилістичні засоби морфології та словотвору

 

 

46

Контрольна робота «Морфологічні норми (форми дієслова, прислівник, службові ча­стини мови»). Тестування

 

 

47

Розвиток зв'язного мовлення. Конспект науково-популярної статті

 

 

48

Ділові папери. Доручення

 

 

49

Словосполучення. Помилки у формі залежного слова словосполучення і їх усунення, використання в мовленні синонімічних словосполучень

 

 

50

Речення. Підмет і присудок як головні члени речення. Правильне вживання форм присудка при підметі, виражено­му словосполученням. Синонімія форм присудка

 

 

51

Розвиток зв'язного мовлення. Відгук про книжку

 

 

52

Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення. Обставини часу як засіб зв'язку речень в описових і розповідних текстах, їх синоніміка. Стилістична роль означень і порівняльних зворотів у художньому мовленні

 

 

53

Стилістичне значення порядку слів у реченні

 

 

54-55

Розвиток зв'язного мовлення. Переклад-переказ текстів різних етилів

 

 

56

Синонімія двоскладних і односкладних ре­чень. Вживання неповних речень у діалозі

 

 

57

Контрольна робота «Синтаксичні нор­ми» . Тестування. Контрольне аудіювання

 

 

58

Вставні слова (словосполучення, речення). Синоніміка вставних слів і речень. Вико­ристання вставних слів як засобу зв'язку речень у тексті

 

 

59

Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. Заміна прямої мови непрямою. Випад­ки неможливості та недоцільності такої заміни. Синоніміка різних способів передачі прямої мови

 

 

60

Розвиток зв'язного мовлення. Відгук про твір мистецтва (спектакль, кінофільм)

 

 

61

Складне речення. Синоніміка простих і складних речень, складних речень зі спо­лучниками і безсполучникових

 

 

62

Паралельні синтаксичні конструкції з дієприкметниковими і дієприслівниковими зворотами і підрядними реченнями. Особливості син­таксису розмовного мовлення

 

 

63-64

Розвиток зв'язного мовлення. Контроль­ний переказ із творчим завданням

 

 

65

Найскладніші орфограми

 

 

66

Основні пунктограми у простому й склад­ному реченнях, при прямій мові і діалозі

 

 

67

Контрольна робота. Тест

 

 

68

Розвиток зв'язного мовлення. Ділові па­пери. Офіційний лист

 

 

69

Повторення в кінці року. Гра «Щасливий випадок»

 

 

70

Повторення в кінці року. Урок-захист презентацій

 

 

 

: Українська мова та література | : LYAO | : календарне планування 10 клас
: 1744 | : 179 | : 0.0/0

[ | ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz