В Національній доктрині розвитку освіти в ХХІ столітті чітко визначено мету і пріоритетні напрямки державної політики щодо розвитку освіти. Одним із напрямків є постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту, форм організації навчально-виховного процесу та запровадження освітніх інноваційних технологій.
Завдання вчителя сьогодні, виходячи з поставлених задач - відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати навчальний процес та забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме створенню в класі творчої атмосфери, розвитку мислення, здібностей учня. Це повинно бути не насильницьке навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Свобода і право вибору зумовить не тільки кращі результати у навчанні, а й сприятиме формуванню її як особистості, буде поштовхом до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити і вирішувати нові проблеми.
Одним із напрямків підвищення ефективності навчально-виховного процесу з географії є використання групових форм роботи. |