|
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Іноземні мови (4 і 7 класи)
Кардинальних змін програма з іноземних мов для учнів 4-х та 7-х класів не зазнала, оскільки до неї не було внесено нового матеріалу, отже, вчителі можуть використовувати підручники попередніх років видання. |
При вивченні зарубіжної літератури пропонуємо скористатися таблицею, у якій дано посилання на літературні та інші джерела, що допоможуть учителю підготуватися до уроків. |
У 2015/2016 навчальному році вивчення географії у 7 класі відбуватиметься за програмою, що затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 06.06.2012 № 664, і до якої внесені зміни (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585).
Зміни у навчальній програмі стосуються насамперед змісту вступу, в якому розглядаються питання об’єктів вивчення географії материків і океанів, джерел географічної інформації, а також класифікації географічних карт за різними ознаками. Два розділи, що стосувалися природних особливостей материків і океанів, об’єднані в один «Закономірності формування природи материків та океанів», у якому послідовно розкриваються основні географічні закономірності. Зберігаючи наступність у формуванні основних понять з фізичної географії, що розглядалися в 6-му класі переважно на рівні уявлень, у 7-му класі потребують розширення й узагальнення при вивченні насамперед географічних закономірностей материків і океанів. При цьому слід спрямувати навчальну діяльність учнів на опанування основних теоретичних положень про рухи Землі та їх наслідки, походження материків та океанів внаслідок переміщення літосферних плит, про закономірності розміщення основних форм рельєфу відповідно до тектонічної будови території, основні кліматотвірні чинники та типи клімату, найбільші зональні природні комплекси – географічні пояси і природні зони. Аналіз природних закономірностей материків і океанів потребує поглиблення змісту понять «форма Землі», «осьове обертання Землі», «орбітальний рух Землі», «літосферна плита», «рівнини», «гори», «клімат», «природна зона» та формування нових понять таких як: «платформа», «область складчастості», «повітряна маса», «водна маса», «географічний пояс» Для ознайомлення з географічними закономірностями слід використовувати насамперед комплекс тематичних карт атласу, а саме, карти будови земної кори, кліматичних, географічних поясів і природних зон.
Географія |
Переглядів: 421 |
Завантажень: 3 |
Додав: LYAO |
Дата: 21.08.2015
|
Нова програма з історії України (7 клас) містить суттєві зміни порівняно із попередньою. Вони стосуються як змісту, так і впровадження елементів сучасних методів навчання і, що не менш важливо, історичної термінології.
У шкільний курс вводиться термін «Русь-Україна», який з кінця ХІХ ст. увійшов у науковий обіг, а згодом — у шкільні підручники на українських землях, непідконтрольних Росії. У силу політичних та ідеологічних причин у підросійській Наддніпрянській Україні і в СРСР цей термін вважався ворожим, буржуазно-націоналістичним, а його вживання каралося як прояв антирадянської діяльності.
Історія |
Переглядів: 352 |
Завантажень: 4 |
Додав: LYAO |
Дата: 21.08.2015
|
Суттєвого перегляду вимагає зміст та порядок подачі теоретичного матеріалу в підручнику, що не завжди збігається з вимогами чинної програми. Наводимо відповідність тем:
Історія |
Переглядів: 597 |
Завантажень: 4 |
Додав: LYAO |
Дата: 21.08.2015
|
Використовуючи підручники біології попередніх років видання необхідно враховувати структуру та концептуальні особливості нової програми з біології (лист МОН № 1/9-305 від 26.06.2015, http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/page6/ ) і державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначені програмою.
Біологія |
Переглядів: 358 |
Завантажень: 2 |
Додав: LYAO |
Дата: 21.08.2015
|
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи (2012 р. зі змінами 2015 р.) |
Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві. |
Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (є чинною у 2015/2016 навчальному році)
Історія |
Переглядів: 374 |
Завантажень: 5 |
Додав: LYAO |
Дата: 20.08.2015
|
Проект розвантаження програми
Фізика |
Переглядів: 353 |
Завантажень: 3 |
Додав: LYAO |
Дата: 20.08.2015
|
|
|