| | | RSSСереда, 01.05.2024, 23:21

Лісовогринівецький ліцей

Виховна робота [13]
Методична робота [16]
Початкова школа [8]
Українська мова та література [7]
Світова література [6]
Англійська мова [8]
Історія [6]
Математика [23]
Інформатика [17]
Біологія [7]
Географія [7]
Фізика [7]
Хімія [4]
Музика [2]
Образотворче мистецтво [1]
Трудове навчання [3]
Фізична культура [4]
Захист Вітчизни [1]
Різне [5]

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


НЕСТАНДАРТНІ МЕТОДИ І ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ, ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСІВ В УЧНІВ ДО ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ
[ (19.2 Kb) ]19.03.2016, 12:11

У досвіді роботи вчителя можна виділити основні напрямки, які зумовлюють успіхи у навчанні та вихованні учнів:

  • оптимальне планування роботи з учнями на уроках;
  • поєднання різноманітних методів і прийомів навчання з урахуванням вікових особливостей школярів;
  • диференційований підхід до учнів.

На основі вибору найбільш сприятливих методів і прийомів навчання, на основі нестандартного підходу до сучасного уроку, на основі підбору індивідуальних завдань, з допомогою позакласної роботи вчитель прагне озброїти школярів міцними знаннями з математики.

: Математика | : LYAO
: 264 | : 4 | : 0.0/0

[ | ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz