Проблема інтеграції навчання і виховання важлива і сучасна як для теорії, так і для практики. її актуальність зумовлена змінами у сфері науки і виробництва, новими соціальними запитами.
Одним із напрямків методичного збагачення позакласних заходів є проведення їх на основі інтеграції змісту. Доцільність інтегрованих позакласних заходів випливає із завдань інтеграції знань, умінь і навичок учнів з основ наук.
Інтегрована гра об'єднує блоки знань із різних навчальних предметів, зокрема, в даному збірнику з математики та географії, тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення почуттів учня, що дає пізнавати одне явище різнобічно, досягти цілісності тань. Такі ігри спрямовані на розкриття загальних закономірностей законів, ідей, теорій, відображених в різних науках і відповідних їм навчальних предметів. Вони забезпечують формування в учнів цілісної системи уявлень про діалектико-матеріалістичні закони пізнання навколишнього світу у їх взаємозв'язку та взаємозумовленості і сприяє поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування.
Мета інтегрованої гри - формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізація їх пізнавальної діяльності; створення творчої атмосфери в колективі учнів; виявлення здібностей учнів та їх особливостей; підвищення учнями інтересу до вивчення математики і географії. В кожній інтегрованій грі, яка міститься у цій збірці, використовуються інформаційно-комп'ютерні технології. |