Щоранку вчитель іде до школи. Вона не лише місце роботи, вона – другий дім, в якому теж є свої радості, турботи і проблеми… Основною формою організації навчальної діяльності залишається все ж таки сьогодні класно-урочна система. Перед учителем ставиться складне завдання: потрібно не давати суму знань, а навчити учнів орієнтуватися, застосовувати свої знання на практиці. Для розв’язання цих завдань учителю пропонуються інтерактивні технології. Сукупність способів, які активізують організацію й керування навчально-пізнавальним процесам учнів, одержали назву «методи активного навчання». В основу методів активного навчання покладено такі принципи:
- Індивідуальна відповідальність;
- Принцип рівної участі (всім учням надається однакова кількість часу);
- Позитивна взаємодія;
- Одночасна взаємодія.
|