|
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
Яке співвідношення позитивних, підбадьорливих слів, які ви кажете своїм дітям, і незадоволень, наказів, критичних зауважень, попереджень і висловлювань, які спантеличують? Найчастіше частка негативу значно більше. Величезна кількість дітей стверджують: щоденний негатив є основою їхнього спілкування з батьками.
|
У вас росте обдарована дитина й останнім часом вона бореться з низкою соціальних, емоційних чи шкільних негараздів? Обдарованість часто супроводжується дивною сукупністю проблем: від перфекціонізму й духу суперництва до складнощів у дружніх стосунках. Далі освітлено деякі поширені проблеми та відповідні заходи, які ви можете вжити для їх вирішення, а також для допомоги дитині в гармонійному розвитку.
|
Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки.
|
Ми живемо не для того, щоб їсти
але ми їмо для того, щоб жити.
Сократ. |
10 умов успішного навчання: |
10 золотих цитат Альберта Ейнштейна |
Пам'ятка батькам п'ятикласника
Рекомендації батькам п’ятикласників |
С. В. Політико, лікар невідкладних станів, м. Харків
Не випадково психологи називають наше століття «століттям хандри» — практично кожен другий
мешканець планети певною мірою відчуває пригнічений стан духу, що заважає поглянути на світ
оптимістично. Спочатку може здатися, що досить упоратися із проблемами, вирішити нагальні пи
тання, як все з’ясується і повернеться колишня легкість буття та відчуття щастя. Але якщо цього
не трапилося і стан занепаду духу, пригнічення триває понад два тижні, то, найімовірніше, сталася
не звичайна меланхолія, а справжня депресія. З’ясуємо, що це за стан і як його позбутися? |
Урок — це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.
Говорячи про урок, не можна забувати про надзвичайно важливе поєднання навчання й виховання:
викладаючи матеріал, педагог не тільки відкриває учням вікно у світ знань, але й виявляє самого себе.
В. Сухомлинський |
Декупаж (від фр. decouper вирізати з паперу) — декоративна техніка по тканині, склу, дереву (та інших поверхнях), що полягає у вирізуванні візерунків із різних матеріалів та наклеюванні їх на поверхню, що декорується. Декупаж (як техніка декорування) мав справу з пласкими поверхнями і пласким декором. Ускладнення технології та віднайдення нових матеріалів декорування позначилося на техніці її ускладненням, додачею об'ємного декору чи комбінацією плаского та об'ємного декорування. |
|
|